vrijdag 11 februari 2011

Weg met de kast.....

Ik heb er zo'n hekel aan aan die grote computerkasten. Het zijn stofnesten, ze maken veel geluid, en ze nemen plaats in. Soms schop je ertegen als ze op de grond staan en het is een gedrocht...

Ik schets de situatie van een uur geleden. Ik zit met mijn zoon van bijna 12 aan een grote tafel en leer hem met Iweb een website te bouwen, leren?  Hij mag mijn Macbook even lenen.... Alles wijst zich vanzelf, nu  alleen nog een webadresje verzinnen en voor 5 jaar ad 12,50 euro vastleggen.
En ik zit naast en hem kijk op de Ipad live even naar dat beroemde plein in Egypte.
En houd hem met een schuin oog in de gaten. En als we klaar zijn klappen we de macbook dicht en ik leg mijn Ipad op de stapel tijdschriften.......
Deze apparaten zijn wel computers maar ze "voelen" niet zo. Knap werk Apple!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen