maandag 14 februari 2011

Voorlichtingsavond grote middelbare school: zucht........

Ben iemand die meerdere computers bezit en eigenlijk vanaf het eerste uur gelooft in de kracht van het Internet. Naar een voorlichtingsavond geweest met het oog op de schoolkeuze van mijn zoon van 11.
Op de vraag of een eigen laptop noodzakelijk is werd door de locatiedirecteur  instemmend geantwoord.
Dan wordt die kleine jongen toch wel erg snel groot vreest zijn vader.....
Alle en dan met nadruk op ALLE wereldwijde mogelijkheden nu echt gaan ontdekken. Dan komt het dichtbij. Ik neem mezelf voor met niet veel kramp met dit onderwerp om te gaan. Maar ik kan niet ontkennen dat er binnen in mij een klein stemmetje spreekt die me waarschuwt....
Waarvoor eigenlijk..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten