dinsdag 1 maart 2011

Gulzigheid

U kent dat wel die IT'er op het werk die bij een nieuwe versie van een besturingssysteem nog dezelfde dag een illegale kopie heeft weten te bemachtigen.
Zo liet ik me een half jaar terug op mijn werk verleiden om nota bene op een Apple-machine een
Windows 7-versie te laten installeren.
Los van het feit dat het voor een Apple-fan als "vloeken in de kerk"wordt gezien raadt U het natuurlijk al.
Met een Apple die net nieuw is en werkt als een zonnetje heb je helemaal geen behoefte aan Windows.....
Dat moest een keer mis gaan.

Vorige week had mijn Appeltje opeens de aandrang om in Windows 7 op te starten.
En toen begon de ellende. Het was net alsof mijn Apple me uitdaagde, me tarte.
Ik heb het gelukkig vrij snel onder controle gekregen maar Windows met z'n bestanden echt verwijderen, dat lijkt een hele klus......
Ik vrees dat ik er mee moet leren leven.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten